Nowa octavia - kiedy kupować?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8030
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #51
    kola1234, dostałeś z potwierdzeniem zamówienia cennik ? Jeżeli tak to masz niby wyposażenie jakie ma mieć twoje auto. Jeżeli nie masz to kupa w zasadzie. Bo gość Ci powie że Ci mówił, a Ty że nie mówił. Jego słowo vs. twoje słowo.
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #52
      Swoja droga, to co za roznica czy to climatik czy manual. Jedna i druga chlodzi, zasadniczo roznia sie jedynie sposobem sterowania, bo pokretla beda na linki, a nie mikrostyki :roll:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • kola1234
        Classic
        • 2010
        • 11

        #53
        Zamieszczone przez AdamB
        dostałeś z potwierdzeniem zamówienia cennik ?
        Niestety nie dostałem dostałem tylko zamówienie z wersją wyposażenia, mnie się też wydaje że sprawa jest beznadziejna

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8030
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #54
          Maicroft, jeszcze jest tak subtelna różnica w tym że manual nie trzyma temperatury a półautomatyczna trzyma temperaturę w aucie.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • kola1234
            Classic
            • 2010
            • 11

            #55
            Zamieszczone przez Maicroft
            Swoja droga, to co za roznica czy to climatik czy manual. Jedna i druga chlodzi, zasadniczo roznia sie jedynie sposobem sterowania, bo pokretla beda na linki, a nie mikrostyki
            Niby tak, tylko czemu firma generuje oszczędności kosztem klientów ?
            Poza tym półautomat miał w założeniu być formą pośrednia między climatronikiem i ponoć miał w założeniu trzymać zadaną temperaturę...

            Komentarz

            • DANIEL1987
              Rider
              • 2010
              • 286

              #56
              moja wyprodukowała sie 05.11 wiec będzie mieć półautomatyczną klime czy manuala?
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42786

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #57
                Maicroft, jeszcze jest tak subtelna różnica w tym że manual nie trzyma temperatury a półautomatyczna trzyma temperaturę w aucie.
                No to czym rozni sie climatronik od climatika w takim razie. Bo teraz juz nie ma nawet wyswietlacza, a to wlasnie ten pierwszy mial utrzymywac temperature zadana. Sterowany elektronicznie rowniez jest. No bo nie czujnikiem naslonecznienia na podszybiu. :roll:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #58
                  Maicroft, różnica to chyba tylko tyle, że Climatronic ma 2 strefy :roll:
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • tomek
                    L&K
                    • 2005
                    • 1078

                    #59
                    1. manualna - wszystko ręcznie
                    2. climatic/półautomatyczna - ręcznie kierunek, dmuchawa; ale temperatura automatycznie
                    3. climatronic - wszystko automatycznie

                    pkt. 2 nie jestem pewien, ktoś kto ma potwierdzi
                    O2FL RS | S2 | F2

                    Komentarz

                    • Yarwa
                      Elegance
                      • 2010
                      • 915
                      • BMW

                      #60
                      Zamieszczone przez tomek
                      1. manualna - wszystko ręcznie
                      2. climatic/półautomatyczna - ręcznie kierunek, dmuchawa; ale temperatura automatycznie
                      3. climatronic - wszystko automatycznie

                      pkt. 2 nie jestem pewien, ktoś kto ma potwierdzi
                      dokładnie tak jak piszesz jest.
                      W manualu jak ustawisz temp. na pokretle np. 20st to ci wieje caly czas 20st. W półautomacie (climatic) jak ustawisz na 20st to ci wieje 20st ale jak sie zrobi za goraco w aucie to wieje juz strumieniem np. 18st a jak sie zrobi za chlodno to wieje strumieniem 22st.
                      Te stopnie podałem zeby zobrazowac ideę działania - wartości powymyslałem.

                      Climatronic - jak ustawisz pełny automat to zmienia temperature strumienia powietrza, siłe nadmuchu i sam wybiera kratki przez które ma dmuchać zeby utrzymać zadaną temperaturę.

                      Ps. mam w octavi climatronica a w golfie climatica (półautomat) i opisuje to z włąsnych obserwacji a nie bo mi się wydaje.

                      Zamieszczone przez Mihau
                      Maicroft, różnica to chyba tylko tyle, że Climatronic ma 2 strefy :roll:
                      a te dwie strefy to IMHO bzdura totalna, tyle że pasażer może sobie ustawić nadmuch powiedzmy na twarz chłodniejszy niż ustawił to kierowca. Ot taki chwyt marketingowy producentów aut: 2-strefy, 3-strefy, 4-strefy. Żeby to działało zgodnie z ideą stref to każda strefy musiałaby być od siebie wydzielona, np. pleksa miezy pasażerem a kierowcą :szeroki_usmiech. Fizyki się nie oszuka.

                      Komentarz

                      Pracuję...